BMW

Kenteken check 00-HSX-7

BMW 318d Touring 2009

318d Touring afbeelding
PREMIUM RAPPORT

Dashboard

Brandstof

Diesel

Topsnelheid

210 km/u

Acceleratie

9,6 s

Vermogen

136 pk

Gewicht

1.480 kg

1e toelating

18-02-2009

Cilinderhoud

1995 cm3

Nieuwprijs

€ 45.555,-

APK

14-11-2021

Q-score

Kilometerstand: premium
Eigenaar: premium
Eigenaar nr: premium
Schade: premium
Gestolen: premium
WOK-status: premium

Omschrijving

Deze BMW model 318d Touring werd geleverd van 2008 tot 2012 en kostte toen € 45.555,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken. De achterwielaandrijving aandrijving wordt verzorgd door een 4 cilinder diesel motor met turbo en een automatische 6-versnellingsbak

Waarde

verkoopwaarde
premium
inruilwaarde
premium
handelwaarde
premium

Rapport

Rapportdatum23-09-2021 04:46
Kenteken00-HSX-7
PremiumNee
Aantal keer bekeken0

Q-score details

Sublieme prestaties, minimaal verbruik
Uiterst comfortabel geluidsniveau
Origineel Nederlands kenteken
Milleuvriendelijk
Niet geexporteerd
Deze auto is niet eerder als taxi gebruikt, dat is positief want een taxi is vaak uitgeleefd en dat zie je terug aan de bekleding van de zittingen en het interieur.
Altijd verzekerd geweest
Weinig bescheiden prijskaartje
Onderscheidend vermogen
Er zijn verschillende brieven verzonden om deze defecten te laten repareren. Defecten zijn nog steeds aanwezig, dit duidt op nalatigheid en wordt als negatief beoordeeld door ons.
Dit voertuig heeft relatief veel terugroepacties, dit tast naar onze mening de betrouwbaarheid aan van dit type. Vandaar dat we dit als negatief beoordelen.

Deze score is gebaseerd op een check van 11 punten. Met een premium rapport controleren wij op 51 verschillende punten en krijgt u een nauwkeurigere analyse en score.

KOOP PREMIUM RAPPPORT

Algemeen

MerkBMW
Model318d Touring
MotorcodeN47D20C
Bouwjaar2009
Wegenbelasting p/kw.€ 397 – € 422
Volle tank (€ 1,48 p/ltr)€ 90

Kosten

De geschatte kosten per maand is berekend over een bezitsduur van 60 maanden en 15.000 km per jaar. Als we deze berekening aanhouden dan zijn de kosten per kilometer ongeveer premium en op maandbasis komen we uit op ongeveer premium

Afschrijving premium
Brandstof premium
Verzekering premium
Wegenbelasting premium
Banden premium
Totaal premium

Kenteken

KleurGrijs
Bouwjaar2009
Eerste afgifte Nederland18 februari 2009
Tenaamstelling30 maart 2019
Eerste toelating18 februari 2009

Schaderapport

schade voorbeeld
eerste schadevoorbeeld
tweede schadevoorbeeld
Schade 1
Kilometerstand109.000 km
Prijs€800 - €1000
SchadelocatieRechtsachter
SchadeScherm heeft krassen
Schade 2
Kilometerstand109.000 km
Prijs€800 - €1000
SchadelocatieRechtsachter
SchadeScherm heeft krassen
BEKIJK SCHADERAPPORT

Motor

BrandstofDiesel
MotorcodeN47D20C
TransmissieHandgeschakeld
Aantal versnellingen6
BrandstofsysteemCommon Rail
Aantal cilinders4
Cilinderinhoud1995 cm3
Vermogen100 kW / 136 pk
Max vermogen tpm4000 tpm
Max koppel300 Nm
Max koppel tpm1750 tpm
Start-stop systeemJa
TurboJa
SchakelindicatorJa
Milieuclassificatie5

Maten en gewichten

Lengte4,52 m
Breedte1,82 m
Hoogte1,42 m
Wielbasis2,76 m
Draaicirkel11 m
Ledig gewicht1.480 kg
Rijklaar gewicht1.580 kg
Aanhanger geremd1.600 kg
Aanhanger ongeremd745 kg
Bagage ruimte460 l
Daklast75 kg

Carosserie

CarrosserievormStationwagen
Aantal zitplaatsen5
Chassisnummerr. schroefveerkoker
Soort voertuigPersonenauto
Aantal deuren5
SegmentMiddenklasse

Eigenarenhistorie

  • Type eigenaar

    # (huidige eigenaar)

    30-03-2019 - heden (2 jaar)

    Met een premium rapport krijgt u hier meer informatie te zien bijvoorbeeld de type eigenaar, voor hoeveel de betreffende voertuig te koop heeft gestaan, de statijd, eventuele prijs aanpassingen.

  • Type eigenaar

    #

    22-02-2016 - 30-03-2019 (3 jaar)

    Met een premium rapport krijgt u hier meer informatie te zien bijvoorbeeld de type eigenaar, voor hoeveel de betreffende voertuig te koop heeft gestaan, de statijd, eventuele prijs aanpassingen.

Dit is de gratis versie van de eigenarenhistorie. We verbergen nog ongeveer 56% aan historie data. Koop een premium rapport en krijg volledig inzicht.

BEKIJK HISTORIE

Onderstel

AandrijvingAchter
Vering voor + achterSchroefveren
Remmen voor + achterSchijfrem
Bandenmaat voor + achter205/55R16H
Bandenspanning voor2.1 – 2.2
Bandenspanning achter2.4 – 2.6
Steek5 x 120
Naafdiameter72.6
ET Waarde31

Fabrieksopgave

Topsnelheid210 km/u
Acceleratie 0-100 km/u9,6 s
CO2 uitstoot125 g/km
Inhoud brandstoftank61 l
Verbruik gemiddeld4,8 l/100km (1 op 20,8)
Verbruik stad5,8 l/100km (1 op 17,2)
Verbruik snelweg4,2 l/100km (1 op 23,8)
Bereik (±)1281 km
Rijgeluid70 dB

APK overzicht

APK geldig tot14 november 2021
Aantal keuringen6
Aantal goedgekeurd6
Aantal afgekeurd0
Aantal (herstelde) afkeurpunten2

APK historie

APK-keuring 2020

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd maar wel met adviespunten om binnenkort rekening mee te houden.

Geconstateerde gebreken/adviespunten

  • Lichtbeeld dimlicht onjuist

APK-keuring 2019

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd maar wel met adviespunten om binnenkort rekening mee te houden.

Geconstateerde gebreken/adviespunten

  • Lichtbeeld dimlicht onjuist

APK-keuring 2018

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd maar wel met adviespunten om binnenkort rekening mee te houden.

Geconstateerde gebreken/adviespunten

  • Lichtbeeld dimlicht onjuist

APK-keuring 2017

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd maar wel met adviespunten om binnenkort rekening mee te houden.

Geconstateerde gebreken/adviespunten

  • Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

APK-keuring 2016

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd maar wel met adviespunten om binnenkort rekening mee te houden.

Geconstateerde gebreken/adviespunten

  • Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

APK-keuring 2015

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd maar wel met adviespunten om binnenkort rekening mee te houden.

Geconstateerde gebreken/adviespunten

  • Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Geschiedenis

Nieuwprijs€ 45.555
Bouwjaar2009
Eerste afgifte Nederland18 februari 2009
Tenaamstelling30 maart 2019
Eerste toelating18 februari 2009

Terugroepacties

04-01-2019Het schuifstuk van de aandrijfas is onvoldoende stevig aan de driegatsflens bevestigd. Hierdoor kan het schuifstuk losraken van de flens.
27-09-2018In de stekkerverbinding op de aanjagereindtrap kan wrijvingscorrosie ontstaan. Hierdoor kan in de stekkerverbinding een elektrische weerstand ontstaan.