Honda

Kenteken check 00-HXX-4

Honda Civic 1.3 i-DSi i-VTEC IMA 2009

Civic 1.3 i-DSi i-VTEC IMA afbeelding
PREMIUM RAPPORT

Dashboard

Brandstof

Hybride

Topsnelheid

185 km/u

Acceleratie

12,1 s

Vermogen

95 pk

Gewicht

1.268 kg

1e toelating

03-04-2009

Cilinderhoud

1339 cm3

Nieuwprijs

€ 24.550,-

APK

08-04-2020

Q-score

Kilometerstand: premium
Eigenaar: premium
Eigenaar nr: premium
Schade: premium
Gestolen: premium
WOK-status: premium

Omschrijving

Deze Honda model Civic 1.3 i-DSi i-VTEC IMA werd geleverd van 2006 tot 2010 en kostte toen € 24.550,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken. De voorwielaandrijving aandrijving wordt verzorgd door een 4 cilinder hybride motor en een automatische 1-versnellingsbak

Waarde

verkoopwaarde
premium
inruilwaarde
premium
handelwaarde
premium

Bijzonderheden

22-06-2019 premium

Rapport

Rapportdatum24-10-2021 05:08
Kenteken00-HXX-4
PremiumNee
Aantal keer bekeken0

Q-score details

Sublieme prestaties, minimaal verbruik
Uiterst comfortabel geluidsniveau
Gunstige aanschafprijs
Origineel Nederlands kenteken
Milleuvriendelijk
De eigenaar heeft alle defecten laten repareren, dit wordt als positief beoordeeld door ons
Deze auto is niet eerder als taxi gebruikt, dat is positief want een taxi is vaak uitgeleefd en dat zie je terug aan de bekleding van de zittingen en het interieur.
Altijd verzekerd geweest
Matige prestaties
Dit voertuig is op 22-06-2019 geexporteerd. Dit betekend dat het Nederlandse kenteken niet meer geldig is. Als u dit voertuig in Nederland wilt registreren dan moet u opnieuw een kenteken aanvragen en het voertuig laten keuren. Het voertuig krijgt weer hetzelfde kenteken als voor de export.
Dit voertuig heeft relatief veel terugroepacties, dit tast naar onze mening de betrouwbaarheid aan van dit type. Vandaar dat we dit als negatief beoordelen.

Deze score is gebaseerd op een check van 11 punten. Met een premium rapport controleren wij op 51 verschillende punten en krijgt u een nauwkeurigere analyse en score.

KOOP PREMIUM RAPPPORT

Algemeen

MerkHonda
ModelCivic 1.3 i-DSi i-VTEC IMA
MotorcodeLDA2
Bouwjaar2009
Wegenbelasting p/kw.€ 158 – € 177

Kosten

De geschatte kosten per maand is berekend over een bezitsduur van 60 maanden en 15.000 km per jaar. Als we deze berekening aanhouden dan zijn de kosten per kilometer ongeveer premium en op maandbasis komen we uit op ongeveer premium

Afschrijving premium
Brandstof premium
Verzekering premium
Wegenbelasting premium
Banden premium
Totaal premium

Kenteken

KleurBlauw
Bouwjaar2009
Eerste afgifte Nederland3 april 2009
Tenaamstelling13 mei 2019
Eerste toelating3 april 2009

Schaderapport

schade tweede voorbeeld
eerste schadevoorbeeld
tweede schadevoorbeeld
Schade 1
Kilometerstand109.000 km
Prijs€800 - €1000
SchadelocatieRechtsachter
SchadeScherm heeft krassen
Schade 2
Kilometerstand109.000 km
Prijs€800 - €1000
SchadelocatieRechtsachter
SchadeScherm heeft krassen
BEKIJK SCHADERAPPORT

Motor

BrandstofBenzine
Brandstof 2Elektriciteit
MotorcodeLDA2
TransmissieAutomaat
Aantal versnellingen1
BrandstofsysteemInjectie
Aantal cilinders4
Cilinderinhoud1339 cm3
Vermogen70 kW / 95 pk
Max vermogen tpm6000 tpm
Max koppel123 Nm
Max koppel tpm4600 tpm
Milieuclassificatie4

Maten en gewichten

Lengte4,55 m
Breedte1,75 m
Hoogte1,43 m
Wielbasis2,7 m
Draaicirkel11,6 m
Ledig gewicht1.268 kg
Rijklaar gewicht1.419 kg
Bagage ruimte350 l

Carosserie

CarrosserievormSedan
Aantal zitplaatsen5
Chassisnummerr. tegen schutbord onder motorkap
Soort voertuigPersonenauto
Aantal deuren4
SegmentCompacte middenklasse

Eigenarenhistorie

  • Type eigenaar

    # (huidige eigenaar)

    13-05-2019 - heden (2 jaar)

    Met een premium rapport krijgt u hier meer informatie te zien bijvoorbeeld de type eigenaar, voor hoeveel de betreffende voertuig te koop heeft gestaan, de statijd, eventuele prijs aanpassingen.

  • Type eigenaar

    #

    08-05-2019 - 13-05-2019 (5 dagen)

    Met een premium rapport krijgt u hier meer informatie te zien bijvoorbeeld de type eigenaar, voor hoeveel de betreffende voertuig te koop heeft gestaan, de statijd, eventuele prijs aanpassingen.

  • Type eigenaar

    #

    09-08-2014 - 08-05-2019 (5 jaar)

    Met een premium rapport krijgt u hier meer informatie te zien bijvoorbeeld de type eigenaar, voor hoeveel de betreffende voertuig te koop heeft gestaan, de statijd, eventuele prijs aanpassingen.

Dit is de gratis versie van de eigenarenhistorie. We verbergen nog ongeveer 43% aan historie data. Koop een premium rapport en krijg volledig inzicht.

BEKIJK HISTORIE

Onderstel

AandrijvingVoor
Vering voor + achterSchroefveren
Remmen voor + achterSchijfrem
Bandenmaat voor + achter195/65R15H

Fabrieksopgave

Topsnelheid185 km/u
Acceleratie 0-100 km/u12,1 s
CO2 uitstoot109 g/km
Inhoud brandstoftank50 l
Verbruik gemiddeld4,6 l/100km (1 op 21,7)
Verbruik stad5,2 l/100km (1 op 19,2)
Verbruik snelweg4,3 l/100km (1 op 23,3)
Bereik (±)1100 km
Rijgeluid68 dB

APK overzicht

APK geldig tot08 april 2020
Aantal keuringen3
Aantal goedgekeurd3
Aantal afgekeurd0
Aantal (herstelde) afkeurpunten1

APK historie

APK-keuring 2019

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd. Dit houdt in dat er verder geen adviespunten, afkeurpunten of reparatiepunten zijn geconstateerd.

APK-keuring 2018

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd maar wel met adviespunten om binnenkort rekening mee te houden.

Geconstateerde gebreken/adviespunten

  • Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt

APK-keuring 2017

Goedgekeurd

De APK-beurt is goedgekeurd maar wel met adviespunten om binnenkort rekening mee te houden.

Geconstateerde gebreken/adviespunten

  • Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt

Geschiedenis

Nieuwprijs€ 24.550
Bouwjaar2009
Eerste afgifte Nederland3 april 2009
Tenaamstelling13 mei 2019
Eerste toelating3 april 2009

Terugroepacties

08-09-2017De opblaasmodule van de passagiersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Hierdoor kunnen metalen fragmenten losraken en weggeschoten worden.
30-01-2017De opblaasmodule van de bestuurdersairbag kan overmatige druk opbouwen. Als de airbag wordt geactiveerd, kan de interne druk ertoe leiden dat de opblaasmodule scheurt. Metalen fragmenten kunnen weggeschoten worden en mogelijk de inzittende verwonden.